Yugasambad.Com.Np
National Weekly
 
Sunday, 08.01.2010, 11:56am (GMT+5.5)
 
  Home
 
  Links
 
  Contact
 
 
यथास्थितिमा गतिरोध अन्त्य असम ; प्रधानमन्त्रीका लागि लिगलिगे दौड ; प्रमुख दलहरू सहमतिको सरकार बनाउन विफलब ; तीन ; सरकार कसको बलमा टिकेको
::| Keyword:       [Advance Search]
 
All News  
  मुख्य समाचार
  दृष्टिकोण
  सम्पादकीय
  अन्तरवार्ता
  आर्थिक
  विचार विवेचना
  अन्य समाचार
  पुस्तक समीक्षा
  ::| Newsletter
Your Name:
Your Email:
 
 
 
अन्तरवार्ता
 

राष्ट्रियताको जगर्ेनाका लागि
Monday, 12.28.2009, 03:54pm (GMT+5.5)

माओवादीले जनयुद्ध सुरुगर्दा उठाएको महाकाली सन्धि लगायत राष्ट्रियताको मुद्दा यतिबेला ओझेलमा परेको जस्तो देखिन्छ महाकाली सन्धिलाई टेकेर पञ्चेश्वर कार्यान्वयनको सहमति भयो यसलाई कसरी बुझने ?
हामीले राष्ट्रियता, लोकतन्त्र जनताको जनजीविकाको मुद्दालाई एकीकृत अभिभाज्य मुद्दाको रुपमा अगाडि बढाएका छौं, जुन जनयुद्धभन्दा पर्ूव हाल पनि यथावत जहाँसम्म एकीकृत महाकाली सन्धि पञ्चेश्वरको विषय त्यसमा हाम्रो बुझाई के हो भने यस्ता विषयलाई अंश अंशमा उठाएर पुग्दैन भारतसंगको आजसम्मका सम्पर्ूण्ा असमान, गोप्य सन्धि सम्झौता, सीमा अतिक्रमण लगायत व्यापार, पारवहनका असमान सन्धि सम्झौताका विषयहरु मुख्यतया भारतले नेपालमा गरिरहेको राजनीतिक, आर्थिक सांस्कृतिक हस्तक्षेपका विरुद्धमा अब नयाँ ढङ्गले अभियान परिचालन गर्ने हो भने मात्रै हामीले विषयलाई ठीक ढङ्गले अगाडि बढाउन सक्छौं भन्ने हामीले बुझेका छौं त्यही भित्रको एउटा अङ्गको रुपमा राष्ट्रघाती महाकाली सन्धि भन्ने हाम्रो बुझाई हो यसको विरोध निरन्तर जारी

तर सबै विषयहरुलाई एकमुष्ट रुपमा लिएर जाँदा समस्या समाधान हुने देखिँदैन महाकालीकै सर्न्दर्भमा पनि तत्कालीन प्रधानमन्त्री प्रचण्डले भारत भ्रमणका क्रममा पञ्चेश्वर कार्यान्वयनको सहमति दिनुभएको हो नि हैन ?
मान्छेहरुले यस विषयलाई कसरी हल्ला गरे त्यो बेग्लै कुरा हो तर यथार्थ अर्कै हामीले भारतसंग धेरैपटक छलफल पनि गर्यौं सरकारको नेतृत्वको हैसियतबाट प्रधानमन्त्री प्रचण्डले दिल्ली भ्रमण गरेपछि धेरै विषयमा औपचारिक अनौपचारिक रुपमा छलफल नभएका होइनन् ती सबै छफलमा हामीले राष्ट्रको स्वाधिनता, अखण्डतामाथि आजसम्म लादिएको भारतीय हैकमबाट कसरी मुक्त हुने भन्ने विषयमा नै केन्द्रीत बनेको यो अर्न्तर्गत पञ्चेश्वर पनि परेको

समस्या जहाँको तहीं नि ?
जहाँसम्म समग्र विषयको कुरा - राष्ट्रियताको आन्दोलनलाई एकीकृत केन्द्रीकृत ढङ्गबाट अगाडि नबढाउने हो भने विषयलाई आंशिक विभाजित ढङ्गले उठाउँदा नेपालको राष्ट्रिय स्वाधिनता संरक्षण हुँदैन हामीले बुझेको कुरा के हो भने अंश अंशमा मात्र कुरा उठाएर पुग्दैन कुन कुन विषयलाई गम्भीर भन्ने कुनलाई नभन्ने - यो प्रश्न महत्वपर्ूण्ा असमान राष्ट्रघाती सन्धि सम्झौतामा कुनै एकलाई मात्र अगाडि सारेर हुँदैन जस्तो कि कोशी, गण्डक लगायतका सम्झौताहरु गम्भीर विषय हुन् महाकाली, कालापानी, सुस्ता लगायत सीमा अतिक्रमणका विषय पनि गम्भीर रुपमा उठिरहेका छन् आखिरमा कुन विषयलाई सामान्य कुन विषयलाई गम्भीर भन्ने त्यसकारण हामीले के भनिरहेका छौं भने- असमान सन्धि-सम्झौता खारेज हुनर्ुपर्छ यस अर्न्तर्गत कोशी, गण्क, पञ्चेश्वर लगायत कालापानी, सुस्ता लगायत सीमा अतिक्रमणका विषय पनि आउँछन् भारतले नेपाली भूगोलमाथि गरेको प्रत्यक्ष हस्तक्षेपको कुरा पनि आउँछ त्यसो भएको हुनाले हामीले गहिरोसंग विषयलाई उठाएका छौं निर्ण्ाायक सफलता प्राप्त नहुँदासम्म राष्ट्रियताको आन्दोलनलाई एउटा उचाईमा, उत्कर्षा अगाडि बढाउने छौं

यसै विषय अर्न्तर्गत भर्रखर्र हाम्रो वाईसीएलका केन्द्रीय नेताहरुको उपस्थितिमा पञ्चेश्वरमा एउटा कार्यक्रमम पनि गरेका छौं सेती-महाकाली राज्य समितिले पञ्चेश्वरलाई केन्द्रीत गरेर केन्द्रीय पार्टर्ीी आयोजनामा केही दिनपछि एउटा ठोस कार्यक्रम पनि गर्दैछौं

यतिबेला राष्ट्रियताको मुद्दा कता कता राजनीतिकरण भएको हो कि जस्तो देखिन्छ यहाँलाई के लाग्छ?
राष्ट्रियताको मुद्दा राजनीतिभन्दा पृथक मुद्दा होइन राष्ट्रियताको मुद्दालाई हामीले राजनीतिक एजेण्डाकै रुपमा हिजो पनि त्यसलाई उठाएको हो आज पनि उठाइरहेका छौं नेपालमा ६० वर्षो राजनीतिक इतिहासमा के समस्या देखापर्यो भने राष्ट्रियता प्रजातन्त्रलाई विभाजित ढङ्गले व्याख्या गर्ने बुझने गरियो राजतन्त्रले राष्ट्रियताको नाममा संसद्वादी दल, विशेष गरेर नेपाली कांग्रेसले, लोकतन्त्रको नाममा यो देशमा शासन गर्यो हामीले के बुझयौं भने राष्ट्रिय एकताको प्रतीक राजतन्त्र हो लोकतन्त्रको प्रतीक कांग्रेस हो यी दर्ुइटैले भ्रम दिएका थिए कम्युनिष्ट पार्टर्ीी राष्ट्रियताको नाममा दरबारको पुच्छर बन्ने लोकतन्त्रको नाममा कांग्रेसको पुच्छर बन्ने प्रवृत्ति देखियो त्यतिबेला एउटा स्वतन्त्र राष्ट्रियता लोकतन्त्रको कार्यदिशा निर्माण गर्न नेपाली कम्युनिष्ट आन्दोलनले सकेन यो कुरा माओवादी जनयुद्धले स्थापित गर्यो यसो हुँदा दर्ुइटै अभिभाज्य अन्तरसम्बन्धित हुँदाहुँदै पनि कुनै विशिष्ट अवस्थामा राष्ट्रियता प्रधान बनेर आउने कुनै अवस्थामा लोकतन्त्र प्रधान बन्ने स्थिति देखापर्यो त्यसो भएको हुनाले राजाले निरंकुशता लादिरहेको अवस्थामा राष्ट्रियताभन्दा लोकतन्त्रलाई अलिक प्राथमिकतामा राख्यौं यसको अर्थ राष्ट्रियता छोडेको भन्ने हुँदैन

राष्ट्रियतै नरहे लोकतन्त्रको के अर्थ हुन्छ - अहिले त्यही समस्या देखापरेको हैन?
यो बडो गम्भीर विश्लेषणात्मक सवाल हो तत्कालीन राजनीतिक परिस्थितिलाई मूल्यांकन गर्ने हो भने लोकतन्त्रलाई छोडेर राष्ट्रियताको मुद्दा मात्र उठाउँदा निरंकुशतावादीको पुच्छर बन्ने खतरा हुन्थ्यो यतिबेला हामीले सामन्तवादको हातबाट राष्ट्रि्रयता दलाल नोकरशाही पूँजीवादको हातबाट लोकतन्त्रको मुद्दा खोसेर यहाँसम्म आइपुगेका छौं त्यसो भएको हुनाले तपाईले उठाउनुभएको प्रश्न सही होइन हिजो हामीले राष्ट्रियताको मुद्दालाई जहाँबाट जसरी उठाएका थियौं त्यो अहिले पनि कायमै उत्पन्न समस्याहरुलाई एकैचोटी ग्यालब्याल गरेर उठाउने अवस्था पनि रहँदैन संर्घष्ाका क्रममा कहिले कुन विषय अगाडि आउने कहिले कुन अगाडि आउने गरेको सत्य हो

अहिले हामीले के बुझयौं भने लोकतन्त्रको निमित्त पनि राष्ट्रियताको मुद्दा उठाउनर्ुपर्छ लोकतन्त्रलाई मजबुत बनाउनका निम्ति पनि राष्ट्रियताको आन्दोलन आवश्यक भन्ने महसुस गरेपछि हामीले हिजो उठाएका मुद्दाहरुलाई व्यवस्थित प्रभावकारी ढङ्गले अगाडि बढाउने प्रयास भैरहेको

पुराना सन्धि-सम्झौताहरुको कुरा गरिरहँदा जलस्रोतसंग सम्बन्धित नेपालमा नयाँ नयाँ सम्झौताहरु भैरहेका छन् पश्चिम सेती, माथिल्लो कर्ण्ााली, पञ्चेश्वर, अरुण- जस्ता सम्झौताहरु भए यसबाट राष्ट्रघात निरन्तर जारी रहेको देखाउँछ यसका विरुद्ध तपाईहरुको अग्रसरता देखिएन नि?
कुरा के हो भने, जवसम्म नेपालको शासनसत्तामा सुगौली सन्धिपछि नेपालको अर्धऔपनिवेशिक चरित्र कायम भयो खासगरी विस्तारवाद साम्राज्यवादको इशारामा काम गर्ने शासकवर्गको उदय भयो- एउटा स्वतन्त्र राष्ट्रको हैसियत नेपालले गुमायो त्यसपछि यसप्रकारका खतराहरु पैदा भयो तर्सथ जवसम्म नेपालको अर्धऔपनिवेशिक अर्धसामन्ती चरित्रको अन्त्य हुँदैन तवसम्म यस प्रकारका खतराहरु आइरहन्छन् भन्ने कुरा हामीले बुझनर्ुपर्छ अर्को कुरा शासन सत्तामा जवसम्म दलालहरु बसिरहन्छन् विस्तारवादको जी हजुरी गरेर शासनसत्तामा बस्न लालायित रहिरन्छन् तवसम्म यस्ता प्रकारका खतराहरुको पुनरावृत्ति सम्भव किनभने राष्ट्रघात गर्नेले एकाध गर्दैन मालिकको जे स्वार्थ हुन्छ त्यही अनुसार गर्छ त्यसो हुँदा मालिकलाई कोशी चाहियो कोशी, गण्डक चाहियो गण्डक, महाकाली चाहियो महाकाली दियो सेती चाहियो सेती सम्झौता भो अनि असमान प्रकारको व्यापार-पारवहको स्थिति मालिकलाई चाहियो यहाँका शासकहरुले त्यही गरे

यी सबको अन्त्यका लागि सवभन्दा पहिले नेपाली राजनीतिभित्रको दलाल प्रवृत्तिको अन्त्य हुनु जरुरी त्यसको लागि नेपाली जनतालाई राष्ट्रियताको अभियानमा जागरुक गर्ने आन्दोलित गर्ने कुरा आउँछ नेपाली जनता अब विश्वको कुनै पनि शासकवर्गको दासत्व स्वीकार गर्न तयार छैन भन्ने मान्यतामा आधारित रही राष्ट्रवादी धारा ध्रुवीकृत हुनु जरुरी , गोलवद्ध हुनु जरुरी

तर माओवादीले राष्ट्रियताको मुद्दालाई सुरुमा जस्तो प्राथमिकता दिएको थियो यतिबेला त्यस्तो देखिएन नि हैन?
केही समय पहिले लोकतन्त्रको विषयलाई प्रमुखताका साथ उठाउँदाखेरी राष्ट्रियताका विषयहरु ओझेलमा परेको जस्तो देखियो माओवादी पार्टर्ीीनि के हो के हो भन्ने खालको सोच मानिसहरुमा आशंका पैदा भएको जस्तो देखिन्छ एक हदसम्म यो धारणा माओवादी बाहिरकालाई मात्र होइन माओवादी पार्टर्ीीत्रै रहेका कार्यकर्ताहरुलाई पनि लागेको हो

अहिले हामीले के बुझयौं भने अब संयुक्त मोर्चामार्फ राष्ट्रिय जागरणको अभियान चलाउनर्ुपर्छ, दलालहरुलाई विस्थापित गर्नुपर्छ राष्ट्रिय स्वाभिमानमा विश्वास गर्नेहरुको नेतृत्वमा नयाँ ढङ्गले राष्ट्रिय समीकरणको सरकार बनायौं भने त्यसपछि यी सबै विषयहरुको वैज्ञानिक हल हुन्छ

पश्चिम सेती पञ्चेश्वरका सवालमा माओवादीले त्यति प्राथमिकता दिएको देखिएन नि?
यी दर्ुइटै विषयमा माओवादीको धारणा स्पष्ट यी दर्ुइटै राष्ट्रघाती असमान छन् भारतीय विस्तारवादको ग्राण्ड डिजाइन अनुसार बनेका छन् नेपालको जलस्रोतलाई भारतले आफ्नो किसिमले एकलौटी रुपमा उपयोग गर्न चाहिरहेको भारतले वषर्ाको बाढी नियन्त्रण गर्न सुख्खायममा सिंचाई गर्न नेपालमा उच्च बाँध बनाउनु पर्छ त्यसै गरी नेपालको ऊर्जा कौडीको मोलमा खरीद गरेर आफ्नो औद्योगिकरण गर्दै जानुपरेको अर्कोतिर भारतको नदी जडान आयोजना अर्न्तर्गत उत्तर भारतको पानीलाई दक्षिण भारतसम्म पुर्याउने जुन रणनीति त्यो अनुसार नेपालको जलस्रोतमाथि गिद्दे दृष्टि लगाएको हो त्यसो हुँदा, महाकाली सेती त्यही रणनीतिमा आधारित

अर्कोतिर लगानी पनि विदेशीको, मुनाफा पनि विदेशीलाई त्यसको उपभोग पनि विदेशीले गर्ने शर्तमा पश्चिम सेती बन्न खोजेको त्यसलाई हामी अहिलेकै अवस्थामा पूरा हुन दिँदैनौं महाकालीमा नेपालले पूरै अधिकारै गुमाइसक्यो सुगौली सन्धि अनुसार व्याख्या गर्ने हो भने पूरै महाकाली नेपालको हुन आउँछ तैपछि साझा नदी नै भन्ने भारतको स्वीकारोक्तिलाई पनि उपभोग्य उपभोगको प्रचलित अधिकारलाई असर नगर्ने गरी सम्झौता भएको यतिबेला भारतले महाकाली नदीको ९० प्रतिशतभन्दा बढी पानी उपभोग गरिरहेको यस अनुसार उपभोग्य उपभोगको अग्राधिकार अनुसार सन्धि अनुसार हामीले केही पनि पाउँदैनौं त्यसकारण यो स्वतः राष्ट्रघाती सुदूरपश्चिमको निमित्त अभिशाप नै

तपाईले जे भने पनि पोखरामा पञ्चेश्वर कार्यान्वयनको सहमति भयो तर माओवादीले चाईचर्ुइ गरेन नि?
हामीले अब भारतसंगको सम्बन्धलाई नयाँ ढङ्गले परिभाषित गर्नुपर्छ आन्दोलन कुन कुन विषयमा गर्ने - विषयगत रुपमा आन्दोलन गर्दै जाने हो भने वर्षौभरि आन्दोलन गर्नुपर्ने हुन्छ तर्सथ समग्रमा राष्ट्रियताको मुद्दा एकमुष्ट रुपमा उठाउनर्ुपर्छ भन्ने हाम्रो मान्यता हो

भैसकेको राष्ट्रघात सच्याउने एउटा पक्ष छँदैछ तर अर्को राष्ट्रघातलाई टुलुटुलु हेरेर बस्न मिल्छ ?
यस्ता विषयहरु अब सशक्त ढङ्गले अगाडि बढ्छ हाम्रो पार्टर्ीीत्र राष्ट्रियताको बहस चलिरहेको विगतमा भएका कुनै पनि राष्ट्रघाती सन्धि सम्झौता हामी मान्दैनौं हामी त्यसलाई खारेज गर्र्छौं समानताको आधारमा नयाँ सन्धि सम्झौताहरु हुनर्ुपर्छ हाम्रो चौथो चरणको आन्दोलन राष्ट्रियताकै विषयमा केन्द्रित हुनेछ हामीले पाँचवटा मुद्दाहरु अगाडि सारेका छौं यी मुद्दाहरुमा टेकेर भारत आउँछ भने हामी सौहार्दताका साथ सम्बन्ध विस्तार गर्न चाहन्छौं भारतले विकास गरोस्, उन्नति गरोस् हाम्रो शुभकामना सुभेच्छा तर नेपालको र्सार्वभौमिकतामाथि हस्तक्षेप गरेर जान खोज्छ भने हामी आत्मबलिदान गर्न तयार छौं 'या हामी सिद्धिने छौं या जित्नेछौं तर कुनै सम्झौता गर्ने छैनौं' भन्ने जुन प्रतिवद्धता हामीले जनाएका छौं त्यसैमा अडिग छौं

यसका लागि अन्य दलहरु लगायत स्वतन्त्र असंगठित राष्ट्रवादीहरुलाई संग पनि समेट्नुपर्ने आवश्यकता नि हैन ?
यतिबेलाको प्रयास भनेको नेपाली जनताका सम्पर्ूण्ा प्रतिनिधिहरुलाई नै हाम्रो एजेण्डामा गोवलद्ध गर्ने हो यसका लागि दलमा आवद्ध भएका नभएका सबैसंग वार्ता हुन्छ हाम्रो पहिलो प्रयास राजनीतिक दलहरुलाई राष्ट्रियताको आन्दोलनमा समाहित गराउने नै हो किनभने दलहरुले नै जनताको प्रतिनिधित्व गर्छन् तर इतिहासको कटुसत्य के पनि हो भने राजनीतिक दलहरु, जो सत्तामा पुगे उनीहरुकै कारण राष्ट्रघात भएको उनीहरुकै कारण भारतीय हस्तक्षेप बढेको त्यसो भएको हुँदा नेपालको स्वतन्त्र परराष्ट्र नीति, नेपालको स्वतन्त्र प्रतिनिधित्वको रणनीति उनीहरुले विकसित गर्न सकेनन् त्यसकारण दलबाहिरका दलभित्रका राष्ट्रवादीहरुसंग मिलेर संयुक्त मोर्चा निर्माणको अभ्यास हुन्छ त्यो मोर्चामार्फ भारतसंग नयाँ ढङ्गको सम्झौता, नयाँ ढङ्गको संवाद नयाँ ढङ्गको संर्घष्ा हुन्छ मुख्यतया संर्घष्ा नै हो संर्घष्ाकै अभिन्न अङ्गको रुपमा वार्ता संवाद अघि बढ्छ

तपाईले यसो भनिरहँदा राष्ट्रियताको सवालमा माओवादीले दोहोरो भूमिका खेलिराखेको भनिन्छ जनतालाई राष्ट्रियताको विषयमा आन्दोलित गर्ने अर्कोतिर भारतसंग चोचोमोचो गर्ने काम गरिरहेको भनिन्छ यहाँलाई के लाग्छ ?
हामीलाई आरोप धेरैले लगाए जनयुद्धको सुरुमा जब पाँच वर्षराष्ट्रियताको मुद्दालाई मूल मुद्दाको रुपमा उठायौं त्यतिबेलाको सत्ताधारी दलहरुले हामी दरबारबाट परिचालित भएको आरोप समेत लगाए कतिपयले 'प्रचण्ड' भन्ने मान्छे नै छैन, यो 'पारस' वा 'ज्ञानेन्द्र' हो सम्म भने त्यसकारणले हामीले जब राष्ट्रियताको मुद्दालाई उठाउँदै गयौं यहाँ दरबारमा एउटा ठूलो षड्यन्त्र भयो सामन्तवादी पृष्ठभूमिकै भए पनि सापेक्ष रुपमा राष्ट्रवादी चरित्रका राजा वीरेन्द्रको वंशनास जुन भयो त्यहाँबाट राजतन्त्रको नाममा कठपुतली, दलाल राजतन्त्रको स्थापना भयो लोकतन्त्र पनि संकटमा पर्यो त्यसपछि हामीले लोकतान्त्रिक आन्दोलनलाई मुख्य नारा बनायौं तर हामीलाई पुनः 'दिल्लीबाट परिचालित' भएको भनेर भनियो

यसको अर्थ के हो भने हामीले परिस्थिति अनुसारको नारा तय गर्यौं जतिबेला लोकतन्त्रलाई जोड दिनुपर्ने हो त्यतिबेला लोकतन्त्रलाई जोड दिन्छौं जतिबेला राष्ट्रियतालाई जोड दिनुपर्ने हो त्यतिबेला राष्ट्रियतालाई नै जोड दिन्छौं तर हामीले के बुझेका छौं भने- राष्ट्रियता लोकतन्त्रलाई अलग गर्न पाइन्न यो गर्यौं भने घातक हुन्छ हिजो राष्ट्रियताभन्दा लोकतन्त्रको मुद्दालाई जोड दिँदा राष्ट्रियताको मुद्दा जनताको अपेक्षा अनुसार जसरी उठ्नुपर्ने कुरामा केही कमी रहेको सत्य हो तर तपाईंले भनेजस्तै दोहोरो भूमिका चाहिं होइन भारतसंग भएका वार्ताहरुका विषयमा हाम्रा अध्यक्ष कमरेडले सबै कुरा र्सार्वजनिक गर्नुभएकै

प्रस्तुति यादब देवकोटा


Comments (0)        Print        Tell friend        Top


Other Articles:
मुलुकमा उच्च राजनीतिक नेतृत्वको अभाव छ- डा. गङ्ग (12.15.2009)
नागरिक सर्वोच्चतासंग राष्ट्रिय (12.07.2009)
पदमा बस्नेहरू विस्तारै साम्प् (11.30.2009)
पञ्चेश्वरका विषयमा पोखरामा भए (11.23.2009)
हाम्रा नेताहरूको हैसियत भारतको 'म्यासेन्जर' मात्रै बनेको छ (11.16.2009)
रातारात परिवर्तन हुन्छ भन्ने होइन - गगन थापा (11.09.2009)
नेता र जनताको सोच र व्यवहार मिलेन (11.02.2009)
नेपालमा चीनको गतिविधि बढेको हैन, चीन विरोधी गतिविधि बढेको हो (10.26.2009)
समयसीमाभित्र रहेर अग्रगामी संविधान लेखिनु पर्छ (10.26.2009)
पानी वरादनसंगै अभिशाप पनि हो - दीपक ज्ञवाली, पर्ूव जलस्रोत मन्त् (09.14.2009)



 
  ::| Events
August 2010  
Su Mo Tu We Th Fr Sa
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
 

© Neeraz.Com 2007
[Top Page]