Yugasambad.Com.Np
National Weekly
 
Friday, 03.12.2010, 04:13am (GMT+5.5)
 
  Home
 
  Links
 
  Contact
 
 
समय सीमाभित्र संविधान नबने के होला ? ; संवैधानिक संकट खडा गर्ने ; राप्रपा नेपालको उपत्यका बन्द ; राष्ट्रपतिको भारत भ्रमणबारे व्यापक ; सञ्चारकर्मी जमीम शाहको हत्याल
::| Keyword:       [Advance Search]
 
All News  
  मुख्य समाचार
  दृष्टिकोण
  सम्पादकीय
  अन्तरवार्ता
  आर्थिक
  विचार विवेचना
  अन्य समाचार
  ::| Newsletter
Your Name:
Your Email:
 
 
 
अन्तरवार्ता
 

राष्ट्रियताको सौदावाजी गरेका
Tuesday, 01.26.2010, 07:57am (GMT+5.5)

राष्ट्रिय स्वाधीनताको आन्दोलनले एउटा गति लिएको अवस्था यसको नतिजा चाहिं कस्तो आउने आशा गर्नुभएको ?
राष्ट्रियताको सवाललाई हामीले जुन ढङ्गले जनताको बीचमा लिएर गएका छौं जनताले जुन किसिमले स्वीकार गरेका छन्- यसले यो आन्दोलन राष्ट्रिय एजेण्डाको रुपमा अगाडि गएको यसकारण राष्ट्रियताको आन्दोलनमा जनताको सहभागिता विषयवस्तुप्रतिको आकर्षाले गर्दा सकारात्मक नतिजा आउँछ आउनर्ुपर्छ जनताले चलाएको आन्दोलनबाट ढिलो-चाँडो कुनै कुनै प्रकारको नतिजा आउनर्ुपर्छ भन्ने कुरा सत्य हो

कस्तो प्रकारको नतिजा आउने हो - नेपाली जनताले चाहेजस्तो कि तपाईहरूको राजनीतिक स्वार्थ अनुकूलको ?
नेपाल सधैं पराधिन भएर, अर्धसामन्ती, अर्धऔपनिवेशिक रुपमा बस्न सक्दैन नेपाली जनताले पहिलेदेखि नै स्वाभिमानको लडाइँ लड्दै आएका छन् त्यो लडाइँमा विजय पनि प्राप्त गर्दैआएको ऐतिहासिक पाटो हाम्रा अगाडि छन् अहिले राष्ट्रिय स्वाधीनताको आन्दोलन नेपालको वर्तमान परिस्थिति, जनताको यसप्रतिको आकर्षा यो विषय सहज रुपमा राष्ट्रिय एजेण्डा बनेको सर्न्दर्भबाट हर्ेदा यसको नतिजा राम्रो निस्कन्छ साँच्चै नेपाल एउटा स्वाधीन राष्ट्रको रुपमा विश्वसामु परिचित हुन्छ भन्ने विश्वास हामीलाई त्यसै विश्वासका साथ हामीले यो आन्दोलनलाई अगाडि बढाएका हौं यसको नतिजा नेपाली जनताले चाहेजस्तै हुन्छ

त्यसो भए यो आन्दोलन कुनै सम्झौतामा पुगेर टुङ्गदिैन भन्नेमा विश्वस्त हुन सकिन्छ?
यो कुनै राजनीतिक विषय मात्र होइन राष्ट्रिय स्वाधीनता, राष्ट्रिय र्सार्वभौमिकता अखण्डताका विषयहरू सहमति, समझदारी वा सम्झौता पुगेर टुङ्गदिैन हामीले आत्मर्समर्पणवादी नीति लिए मात्र त्यो कुनै सहमति वा सम्झौतामा गएर टुङ्गनिे हो यतिबेला हाम्रा अगाडि कि आत्मर्समर्पण कि स्वाधीनताको लर्डाई गरी दर्ुइटा पाटाहरू मात्र छन् योभन्दा बीचमा कुनै अर्को त्यस्तो सम्भावना छैन हुँदैन आन्दोलनले अहिले नै कति नतिजा निकाल्छ त्यो एउटा पक्ष भए पनि यसले एउटा स्पष्ट नतिजा चाहिं निकाल्छ निकाल्नर्ुपर्छ यो आन्दोलन जनतालाई स्वाभिमानी बनाउने दिशातिर कोशेढुङ्गा सावित हुनेछ

यस विषयमा अन्य राष्ट्रवादी दलहरूसंग सहकार्य, छलफल वा मोर्चावन्दीको प्रयास भएको देखिँदैन तपाईहरू एक्लैको प्रयासबाट राष्ट्रिय स्वाधीनताको आन्दोलन चाहेजस्तो निष्कर्षा पुग्ला ?
राष्ट्रिय स्वाधीनताको आन्दोलनलाई राजनीतिक रुपमा बाहिर ल्याइसकेपछि हामीले एउटा आव्हान गरेका छौं त्यसपछि हामीले जुन कार्यक्रमहरू र्सार्वजनिक गर्यौं त्यसमा विभिन्न पेशागत संघसंस्थाहरू नागरिक समाजबाट निकै साथ-सहयोग पाइरहेका छौं पार्टर्ीी हिसावबाट हर्ेर्ने हो भने नेपालको अहिलेसम्मको राजनीतिक वास्तविकताले के देखाउँछ भने- कुनै पनि पार्टर्ीी आफ्नो स्वाभिमान स्वत्व बचाउन सकेका छैनन् अर्कोतिर तिनै पार्टर्ीीत्रका मानिसहरूले चाहँदा चाहँदै पनि कतिपय कारणले यस्ता कुराहरू बाहिर ल्याउन नसकेको अवस्था पनि विद्यमान नै त्यसकारण अहिले नै पार्टर्ीी रुपमै मोर्चावन्दी होला भन्नेमा हामी त्यति आशावादी छैनौं जनतामा, राजनीतिक कार्यकर्ताहरूमा विस्तारै चेतना जागृत हुन थालेपछि, राष्ट्रियताको विषयले छुन थालेपछि दलहरू यो लडाइँमा सामेल नभई सुखै छैन

अर्कोतिर संगठनात्मक रुपमा विभिन्न अभियानकारीहरू, सामाजिक संघ-संस्थाहरूसंग हाम्रो एक किसिमको सहमति नै बनेको हामीले केही समय अघि सम्पन्न गरेको अन्तरक्रिया कार्यक्रममा सीमाविद्, मानवअधिकारवादी, संचारकर्मी, नागरिक समाज लगायत धेरै क्षेत्रको प्रतिनिधिहरू उपस्थित भएर राष्ट्रिय स्वाधीनताको आन्दोलनमा ऐक्यवद्धता जाहेर गरेका थिए यो छोटो समयमा हामीलाई जेजस्तो किसिमबाट साथ-सहयोग र्समर्थन मिलिरहेको यसले निकट भविष्यमै राष्ट्रवादी, देशभक्त, गणतन्त्रवादी शक्तिहरूबीचमा एउटा संयुक्त मोर्चा बन्नसक्ने सम्भावना प्रशस्त देखिएको अहिले त्यसका आधारहरू पनि तयार भैसकेका छन्

सदियौंदेखि नेपाली भूमिमा विदेशीहरूको आँखा पर्ने विदेशीहरूले यहाँका राजनीतिक दलहरूलाई आत्मर्समर्पण गराएर आफूसंगै लिएर, आफ्नै स्वार्थ बमोजिम हिंडाउने गरेका थिए त्यसबाट मुक्त गर्न निश्चित रुपमा समय लाग्छ तर यसको अर्थ निराश हुनुपर्ने वा धर्ैयधारण गर्नुपर्ने भन्ने होइन समय लाग्छ यो यथार्थ कुरा हो तर अहिले जुन रुपमा राष्ट्रिय स्वाधीनताका विषयमा जनलहर पैदा भएको यसले निकट भविष्यमै राष्ट्रियताका पक्षधरहरूको एउटा मोर्चा बन्छ नेपाली स्वाधीनताको लडाइँमा नेपाली जनताको विजय हुनेछ भन्ने विश्वास अहिलेको छोटो समयमै पैदा भैसकेको

एकीकृत नेकपा माओवादीले चलाएको राष्ट्रवादी आन्दोलन सत्ताको भागवण्डामा गएर टुङ्गनिे माओवादीले यसैलाई राष्ट्रिय स्वाधीनता मान्छन् भन्ने आरोप पनि लाग्ने गरेको यस कुरालाई कसरी खण्डन गर्नुहुन्छ?
भन्न जसले जे पनि भन्छन् यो आरोप आन्दोलनलाई एउटा सम्झौता वा सत्ता प्राप्तिसंग मात्र जोडेर हर्ेर्ने त्यस्तै व्यवहार प्रस्तुत गर्दैआएका राजनीतिक दलहरूले फैलाएको हल्ला मात्र हो आत्मर्समर्पणवादी सोचबाट निर्देशितहरूको कुविचार मात्र हो हाम्रो आन्दोलनको इतिहासमा हामी कुनै प्रकारको सम्झौतामा गएर आन्दोलन टुङ्गाएका छैनौं संसदीयकालमा २०४९ सालमा जसरी राष्ट्रियताको आन्दोलन बढायौं त्यसलाई जनयुद्धकालभरि नै आत्मसात गर्यौं अहिले पनि त्यसैमा दृढ छौं जनयुद्धकालदेखि अहिलेसम्म हामीले राष्ट्रियता जनतन्त्रलाई एक अर्काको पर्यायवाची बनाएर हिंड्यौं, हिंडिरहेका छौं यसबीचमा कहिले जनतन्त्रको सवाल अगाडि आयो होला कहिले राष्ट्रियताको सवाल तर यो दर्ुइटालाई छोडेर हामी कहिल्यै पनि अगाडि बढेनौं यो विषयलाई छोडेर जान पनि हुन्न राष्ट्रियता जनतन्त्रमध्ये कुनै एउटा कहिल्यै पनि प्रधान बनेन घटनाक्रमहरूमा कहिले कुन अगाडि कहिले कुन अगाडि मात्रै भएको हो

हामीलाई राष्ट्रियताका सवालमा लाञ्छना पनि लगाउने गरिएको कतिपयले माओवादीले सरकारमा बसेका बेला यस षियमा केही पनि बोलेन वा गरेन भन्ने पनि सुनिन्छ यसलाई तथ्यहरूको अध्ययन नगरी बोलिएको कुरा मात्र भन्दछु हामीले सरकारको नेतृत्व गरेपछि हाम्रा अध्यक्ष तथा प्रधानमन्त्री प्रचण्ड भारत भ्रमणमा गएको बेलामा २२ बुँदे सहमति बनेको ती बुँदाहरूमा प्रष्टै देखिन्छ कि नेपाल नेपाली जनताको स्वाभिमानमाथि आँच आउने असमान सन्धि-सम्झौताहरू पुनरावलोकन गरिनर्ुपर्छ त्यसलाई पुनर्लेखन गरिनर्ुपर्छ सन्तुलिन व्यापारको सहमति गर्नुपर्छ लगायतका विषयवस्तुहरूलाई हामीले दह्रोसंग उठाएका छौं त्यो दस्तावेजकै रुपमा र्सार्वजनिक त्यसलाई गहिरोसंग अध्ययन गरे हुन्छ हामीलाई के लाग्छ भने यस्तो किसिमको काम यसअघि कुनै पनि पार्टर्ीी गरेका छैनन् हामी सरकारमा हुँदा राष्ट्रियताका विषयमा हामीले कहिल्यै पनि सौदावाजी गरेनौं हामीले थोरै मात्र त्यतातिर सोचेका भए हामी यतिबेला सरकारकै नेतृत्व गरिरहेका हुन्थ्यौं नेपाली जनताको र्सार्वभौमिकता, जनतन्त्र राष्ट्रिय स्वाभिमानमा आँच आउने ढङ्गले हामीले सम्झौता गरेका भए हामीले सरकार छाड्नुपर्ने थिएन

मान्छेले भन्ने एउटा कुरा हो व्यवहारमा देखिने अर्को कुरा हो आत्मर्समर्पणवादीहरूले सधैं देख्ने कुरा भनेको कर्ुर्सर्ीीै हो आफ्नो चरित्र जस्तो अरुलाई पनि त्यस्तै देख्ने हो हरियो चश्मा लगाए हरियै देखिन्छ पहेंलो लगाए पहेंलै देखिन्छ उनीहरूको आत्मर्समर्पणवादी चिन्ता, दृष्टिकोण प्रवृत्तिले सबैलाई त्यस्तै देख्छन् उनीहरूको एजेण्डा सत्ता कर्ुर्सर्ीीएको हुनाले हामीलाई पनि त्यस्तै आरोप लगाइराखेका छन् त्यसकारण व्यवहारबाट जे कुरा देखिएको त्यसलाई आत्मसात गर्नुपर्छ हामी कहिल्यै पनि सत्ता, कर्ुर्सर्ीी पदको निम्ति राष्ट्रिय स्वाधीनता राष्ट्रिय स्वाभिमानलाई सौदावाजीमा लाँदैनौं त्यसरी जान मिल्दा पनि मिल्दैन त्यस्तो कामका लागि हाम्रो चरित्रले पनि दिँदैन नेपाली जनताको 'म्याण्डेट'ले पनि दिँदैन नेपाली जनताको बीचमा हामीले गरेको प्रतिवद्धताले त्यस्तो ठाउँमा पुग्न कुनै हालत अवस्थामा हामी सक्दैनौं हामीलाई कुनै राजनीतिक दल विशेषकोभन्दा पनि आम जनताको साथ जनताको यो साथले नै हामी सफल हुन्छौं जनतालाई स्वाधीन बनाउने एउटा आधार तयार भैसकेको

त्यसो भए असंगठित रुपमा राष्ट्रियताको आन्दोलन गरिरहेका नेपाली जनताहरू अब संगठित भएर संर्घष्ामा उत्रनसक्ने भए भन्दा हुन्छ ?
एकदम सकिन्छ राजनीतिक रुपमा एउटा आधार तयार भैसक्यो यो राष्ट्रिय एजेण्डा नै बनिसकेको हाम्रो आन्दोलनको विरोध गर्नेहरू समेत चुप लाग्न वाध्य भएका छन् सबैलाई राष्ट्रिय स्वाधीनताको पक्षमा ल्याउन हामी सफल भएका छौं ढिलो-चाँडो सबै यही बाटोमा आउनर्ुपर्छ हिजो हामीले संविधानसभाको निर्वाचन गर्ने कुरा उठाउँदा, गणतन्त्रका कुरा गर्दा कतिपयले 'बहुलाएको मान्छेले गर्ने कुरा' भन्थे तैपनि यसले राष्ट्रिय एजेण्डाको रुप लियो दुवै काम सम्पन्न भए त्यसकारण यतिबेला राष्ट्रिय स्वाधीनताको मुद्दालाई हामीले आम नेपाली जनताको मुद्दा बनायौं हामीले हाम्रो पार्टर्ीीे मात्रै कुरा गरेका छैनौं हाम्रा हरेक एजेण्डाहरूलाई जनताको बीचमा लैजाने जनताको साझा एजेण्डा बनाइदिने काम गरेका छौं जनताको एजेण्डा बनिसकेपछि यसलाई चाहेर वा नचाहेर, सकारात्मक वा नकारात्मक, सके पनि नसके पनि यसमा अरूहरूलाई पनि सहभागी हुनुपर्ने स्थिति सिर्जना भएको थियो त्यसले गर्दा राष्ट्रिय स्वाधीनताको आन्दोलनको आधारभूमि तयार भएको राजनीतिक रुपमा राष्ट्रिय स्वाधीनताको आन्दोलन आम नेपालीको साझा एजेण्डा बनेको सांगठनिक रुपमा यसलाई लैजान हामीले अलि मेहेनत गर्नुपर्ने भयो तैपनि हामी सबै देशभक्त, गणतन्त्रवादीहरू, राष्ट्रिय स्वाधीनता चाहनेहरू, विदेशी हस्तक्षेपको विरोध गर्नेहरूलाई हामी संगठित गर्न सक्छौं त्यसरी संगठित हुन्छौं भन्ने विश्वास

तीन दलबीच सहमति हुन सकेको छैन कसरी सम्भव होला ?
ऐतिहासिक तथ्यहरूलाई हर्ेर्ने हो भने भारतलाई एउटा व्यापारिक संस्थाको रुपमा आएको 'इष्ट इण्डिया कम्पनी'ले कब्जा गर्यो भारतमा कब्जा जमाइसकेपछि नेपाललाई पनि उनीहरूले खान खोजेका थिए तर नेपाली जनताको बहादुरीपर्ूण्ा प्रतिरोध गरेर पछिहट्न वाध्य पारे नेपाली स्वाधीनताको रक्षा गरे जस्तो कि सिन्धुलीगढीको लडाइँ, नालापानीको लडाइँ, चिसापानी गढीको लडाइँले राष्ट्रिय स्वाधीनता रक्षा गरेको मात्र होइन हाम्रो सीमा टिष्टा-काँगडासम्म पुर्यायो यति मात्र होइन भारतले आफंैले नसकेर नेपालीहरू गएर अंग्रेजविरुद्ध लडेर भारतलाई स्वाधीन बनाउने काममा समेत सहयोग गरे नेपाली जनताको यो बहादुरीपन, राष्ट्रियताप्रतिको सचेततालाई संगठित ढङ्गले अगाडि बढाउने विचार, योजना, कार्यनीतिको अभावले सफल हुन सकेको थिएन अब एकीकृत नेकपा माओवादीले यसको नेतृत्व गर्छ गरिराखेको यो नेतृत्वमा आम नेपाली जनता आउँछन् भन्ने कुरा वर्तमान अवस्थाले पनि पुष्टि गरिसकेको राजनीतिक दलहरू पनि यो बाटोमा नआई सुखै छैन

अंग्रेजसंगको युद्ध गरेको प्रसङ्ग उठिहाल्यो, अध्यक्ष प्रचण्डले सुगौली सन्धि पर्ूवको नेपालको दावी गर्नुभएको यो प्रचारवाजी मात्रै हो कि स्पष्ट अडान हो ?
यथार्थता एउटा पक्ष हो भने अडान अर्कै पक्ष हो सुगौली सन्धिपर्ूवको नेपाल यथार्थ हो यो कुनै राजनीतिक अडानको विषय मात्र हुन सक्दैन सन् १९५० को सन्धिका केही धाराहरू कार्यान्वयन हुँदा नेपाली जनता ठगिन पुगे सन्धिको धारा चाहिं कार्यान्वयनमा आएन सुगौली सन्धि भारतसंग नभएर इष्ट इण्डिया कम्पनीसंग भएको हुँदा त्यो धारा कार्यान्वयनमा आएको भए सुगौली सन्धिबाट गुमेको नेपाली भूभाग भारतले फिर्ता गर्नुपथ्र्यो सुगौली सन्धिको धारा मा यो सन्धि कार्यान्वयनमा आएपछि यसअघि भएका सम्पर्ूण्ा सन्धि सम्झौताहरू स्वतः खारेज हुनेछन् भनिएपछि त्यसभित्र के के पर्छन् भन्ने कुरा सामान्य मान्छेले पनि बुझछन् यसलाई कुनै प्रोपोगण्डा बनाउनुपर्ने अवस्था नै छैन- यो यथार्थ हो त्यसले गर्दा १९५० को सन्धिमा भएका लिखित कुराहरूको सर्न्दर्भबाट हर्ेदा सुगौली सन्धिबाट गुमेको भूमि नेपालको हुन्छ

यहाँले टिष्टा-काँगडाको सर्न्दर्भ उठाउनुभयो राष्ट्रिय स्वाधीनताको सर्न्दर्भ आउँदा पृथ्वीनारायण शाहलाई स्मरण गर्नुपर्ने हुन्छ यहाँले पृथ्वीनारायण शाहको राष्ट्र एकीकरण स्वाधीनताको रक्षाका लागि लडेको लडाइँलाई कसरी लिनुभएको ?
हरेक पक्ष, घटना, काम सिर्जनामा सकारात्मक नकारात्मक पक्ष हुन्छ हामी क्रान्तिकारीहरूको सोच्ने तरिका एक किसिमको हुन्छ पृथ्वीनारायण शाह आधारभूत रुपमा सामन्ती राजतन्त्रकै प्रतिनिधि हुन् उनले आफ्नो सत्ता राज्य विस्तार गर्ने कोसिस पनि गरेकै हुन् तर एउटा विशाल राज्य बनाउन जसरी पृथ्वीनारायण शाह अगाडि बढे त्यसलाई हामीले सकारात्मक पक्ष मानेका छौं

क्रान्तिकारीहरूले मुख्यरुपमा आफ्नो लाइनबाट सकारात्मक पक्षहरूलाई हर्ेर्दै गएर नकारात्मक पक्षमा आक्रमण गर्ने हो जस्तो दुश्मन, प्रतिक्रियावादी, विपरीत वर्गका मान्छेहरू छन् त्यसभित्रका नकारात्मक पक्षलाई हर्र्ेदर्ै सकारात्मक पक्षलाई ग्रहण पनि गर्र्छौं उदाहरणका लागि नेपाली कांग्रेसलाई हामी दलाल नोकरशाही, पूँजीपतिवर्गको पार्टर्ीीो भन्छौं आधारभूत रुपमा हाम्रो लडाइँ तिनीहरूसंग पनि हो तर पनि त्यसभित्रको कतिपय सकारात्मक पक्ष -प्रजातान्त्रिक चरित्र)लाई ग्रहण गरेर राजतन्त्रविरुद्ध लड्नका लागि मिलेर गयौं त्यस्तै पृथ्वीनारायण शाहको सवालमा पनि त्यही हो राजा वीरेन्द्रको सवालमा पनि हाम्रो हेर्राई त्यही हो आधारभूत रुपमा उनी सामन्त नै हुन्, जनतालाई सधैं दमनमा राखेर आफ्नो सत्ता बचाउनका निम्ति क्रियाशील रहे तर व्यक्तिगत हिसाबले उनमा राष्ट्रवादी भावना थियो त्यसको कदर गरेर हामी अगाडि बढ्न सक्नर्ुपर्छ भन्यौं

पृथ्वीनारायण शाहलाई हर्ेर्ने हाम्रो दृष्टिकोणमा पनि सकारात्मक पक्षहरू रहेका छन् उनले जनताको लडाइँ लडे विजय प्राप्त गरे जनताको साथमा लडाइँ नलडेको भए उनले विजय प्राप्त गर्ने थिएनन् हामीले पनि १० वर्षम्म जनताको साथमै जनयुद्ध गरेका थियौं, होइन भने हामी यहाँसम्म आइपुग्ने थिएनौं भोलि पनि कुनै एजेण्डालाई जनताको एजेण्डा बनाएर जनतालाई साथ लिएर जान सकियो भने त्यो लडाइँ जितिन्छ भन्ने हाम्रो मान्यता विश्वास हो

जनता नै अजय शक्ति इतिहास निर्माण गर्ने शक्ति हुन् त्यसकारण हामी जनतामा विश्वास गर्ने हरेक विषयवस्तुलाई जनताको एजेण्डाको बनाएर जाने हुनाले पृथ्वीनारायण शाहलाई पनि त्यसरी नै मूल्यांकन गरेका छौं पृथ्वीनारायण शाहले दरबारमा बसेर युद्ध संचालन गरेनन् उनी जनतासंगै मैदानमा उत्रिए जनतालाई साथ लिएर लडे टुक्रा टुक्रामा विभाजित देशलाई एकीकरण गरे तर आधारभूत रुपमा एउटा सामन्ती राज्यसत्ताको जग पनि बसाले इतिहासलाई यसरी पनि मूल्यांकन गर्नुपर्छ

आन्दोलनको लक्ष्य उद्देश्यमै अलमल भन्ने विश्लेषण भैरहेको यसलाई कसरी लिनुहुन्छ ?
हामीले जसरी राजनीतिक आन्दोलन गरिराखेका छौं त्यो आन्दोलनको लक्ष्य साम्यवाद हो तर हामी अहिले पूँजीवादी क्रान्ति गर्दैछौं गणतन्त्रको आन्दोलन कम्युष्टिहरूले गर्नुपर्यो भोलि जनवाद, समाजवाद हुँदै साम्यवादसम्म पुग्नका लागि पनि एउटा प्रक्रिया मिलाएर जानुपर्ने हुन्छ त्यसै गरी राष्ट्रियताका सवालमा पनि १९५० लगायतका कोशी, गण्डक, महाकाली सन्धि सम्झौताहरूलाई नेपाली जनताको पक्षमा पार्दै नेपाली जनताको चेतना राष्ट्रभावको अभिवृद्धि गरी संगठित शक्तिको निर्माण गरिसकेपछि हामी त्यहाँ जान सक्छौं जानर्ुपर्छ भन्ने मान्यताका साथ यो विषयलाई अहिले खुला गरेका हौं हामी हाम्रो लक्ष्य गन्तब्यमा स्पष्ट छौं

कतिपयले माओवादीको आन्दोलनकै कारण तोकिएको समयमै संविधान पनि नबन्ने शान्ति प्रक्रिया निष्कर्षा पनि पुग्दैन भनिरहेका छन् यसलाई कसरी लिनुभएको - सबभन्दा ठूलो दल शान्ति प्रक्रियाको एउटा अङ्ग भएको कारणले पनि जिम्मेवारी पनि तपाईहरूकै बढी हुनुपर्ने होइन ?
तपाईले एकदम सही कुरा उठाउनुभयो हामीमा संविधान निर्माण शान्ति प्रक्रियालाई निष्कर्षा पुर्याउनर्ुपर्छ भन्ने जिम्मेवारीबोध भएकै कारणले आन्दोलनमा उत्रिएका हौं यतिबेला हामी खोर्सर्ाा पिस्दाको अवस्थामा छौं तरकारी स्वादिष्ट बनाउन खोर्सर्ाा पिस्नर्ुपर्छ तर हात पोल्छ घरमा आगो बाल्दा धुवा हुन्छ तर त्यसले न्यानो दिनुका साथै खाना तयार हुन्छ अहिलेको अवस्था यस्तै हो यसो हर्ेदा आन्दोलनजस्तो देखिए पनि यसको आधारभूत पक्ष भनेको संविधान नबनाउने शान्ति प्रक्रियालाई भाँड्ने क्रियाकलापहरू जुन रुपमा बढ्दै गएको यसलाई तोड्नु हो यसलाई तोड्नका निम्ति आन्दोलन बाहेक अर्को विकल्प नभएको कारणले गर्दा जनताले भनेजस्तो संविधान बनाउन दिगो शान्ति कायम गरी दर्ीघकालीन ढङ्गले अशान्तिको हल गर्नका निम्ति हामीले यो आन्दोलन चलाएका हौं भन्ने कुराको पुष्टि केही समयपछि हुनेवाला हाम्रो आन्दोलनलाई आधारभूत रुपमा स्वीकार गरेर जाने हो भने केही समयपछि नै माओवादी आन्दोलनका कारण मुलुकमा कायापलट हुनेवाला भन्ने कुरा स्वीकार गर्न सबैलाई कर लाग्छ मिडियाका साथीहरू आन्दोलनलाई त्यो रुपमा हेरिदिएदेखि राम्रो हुन्थ्यो भन्ने हाम्रो भनाइ हो

प्रस्तुति यादब देवकोटा


Comments (0)        Print        Tell friend        Top


Other Articles:
केही वर्षभित्र नेपालका वास्तविक जनता (01.18.2010)
 नेताहरूले राष्ट्रियताको (01.12.2010)
संघीयता नेपाली जनताको आवाज (01.04.2010)
राष्ट्रियताको जगर्ेनाका लागि (12.28.2009)
मुलुकमा उच्च राजनीतिक नेतृत्वको अभाव छ- डा. गङ्ग (12.15.2009)
नागरिक सर्वोच्चतासंग राष्ट्रिय (12.07.2009)
पदमा बस्नेहरू विस्तारै साम्प् (11.30.2009)
पञ्चेश्वरका विषयमा पोखरामा भए (11.23.2009)
हाम्रा नेताहरूको हैसियत भारतको 'म्यासेन्जर' मात्रै बनेको छ (11.16.2009)
रातारात परिवर्तन हुन्छ भन्ने होइन - गगन थापा (11.09.2009)



 
  ::| Events
March 2010  
Su Mo Tu We Th Fr Sa
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
 

© Neeraz.Com 2007
[Top Page]